Before and After: Your Stang

Discussion in '1996 - 2004 SN95 Mustang -General/Talk-' started by AmBo, Dec 19, 2006.

  1. Good idea!

    March 31st, 1999:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    And before her demise. :( :

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Spread I used to love your car, then it went boom :(
     
  3. Attached Files:

  4. Nice vert. Your headrests actually look...functional. What's up with that? Mine So arent :(
     
  5. Before (only the lightbar was added)


    2001frontleftstock.JPG


    After


    shoot2.jpg




    Before Engine bay (Just pretend there is an intake hat on it - LOL



    upperintake.jpg



    After



    engine3.JPG




    I'll stop there ..... :)
     

    Attached Files:

  6. omg bling...did I see your car in MM&FF? :shrug:
     

    Attached Files:

  7. Yeah, It was in the MM/FF April Issue - 6 pages.
     
  8. Very cool, engine is blingtastic!

    I saw it in MM&FF too. :nice:

    shoot2copykb6.jpg


    Here are some more ... I'll quit posting them if you guys get sick of em' or whatever:

    ToplessStang

    gt3copyte4.jpg

    gthousecopyvz2.jpg

    I put a motion blur on the last one so it kinda looks like it's doing donuts with no driver (or at least I think) ..
     

    Attached Files:

  9. HOLY SHIITT ROD :eek: wow i've never seen so many shiny things in one place. on a clear day you could probaby see that from pluto.

    nice car btw :drool: :nice:
     

    Attached Files:

  10. I don't have a pic in stock/new form :shrug: ,but here is one borrowed from googling that is stock.... :crazy: :doh:
    View attachment 415393
    And the after....
    100_1492.jpg
    clubpics042.jpg
    And still not done :nonono: . :)
     

    Attached Files:

  11. You should see that thing in person.Scott's Snake is a work of art.He really knows how to get all the details to stand out :hail2: .
    It sure gets a lot of attention. :nice:
     

    Attached Files:

  12. Thanks, I like it :nice:.
     
  13. You and me both brutha. There's a yellow 99 GT with loud pipes around my neighborhood, always tugs on my heart strings.
     
  14. totally agreed. I think while trying to recreate the "Eleanor" look without trying to use actual parts, i will be going with the Gunmetal/anthracite (or closest) FR500's. IMO they look closest to actual old Cobra 340 rims (or equavilent) rims (hallibrand) they use while still looking more modern. 18x10 out back and 18x9 up front. Aside from the minor changes going on to the side panels, that will complete the exterior look fully.

    Since the GT isnt going anywhere i figure i can start to build it up again.
     
  15. Pictures taken with a Mavica 1.3 mp,bought myself a Nikon D80 10.2 mp a couple weeks ago so will be able to get some better shots next year as the stang is now in hibernation....salt has hit the streets...:nonono:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    The rear looks off because I am sitting on a bit of an incline...
    [​IMG]

    Well,is all I have...cant compare to quite a few of them in here but I am gradually working on it.....Keep the pictures comin.... :nice:
     
  16. I must know more about that gorgeous hood.....
     

    Attached Files:

  17. LOL,no prob's.It's the Steeda Q400 louvered hood.So Steeda is where you will find it. :nice: